UDF

UDF

måndag 21 maj 2012

Tack för mig!

Jag ville bara tacka för en fantastisk turné, och tack UDF för att vi är så grymma. Vi har verkligen haft 5 riktigt roliga dagar ihop borta i Tyskland.
Jag måste få säga att det har varit väldigt roligt att agera bloggerska under resan, och jag hoppas att ni fann intresse i att läsa den. Tack vare att mina väldigt fina värdfamiljer lät mig låna deras internet har jag dagligen kunnat mata er föräldrar och andra med bilder och text. Det har varit mig ett sant nöje!
På tal om bilder, så tack Olivia för lånet av några bilder i den mån mina egna inte räckte till och sen tack Alexandra för lånet av dator det var super snällt!


Nu är turnén över, men det betyder inte att vår blogg är.
Jag har en massa spännande saker att gräva upp från turnén, har bl.a annat bett Alma Lundqvist och Olivia Hössjer Oestreicher att göra ett såkallat bildbombs inlägg (= ett inlägg med väldigt många bilder)


Hoppas ni trivts bra på http://www.uppsaladomkyrkasflickkor.blogspot.se/, och välkommen åter ;)

/Madeleine Sandemo, bloggansvarig under Tysklands turnén.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar